Don't Forget To Bookmark This Page

Saturday 3 March 2012

Haiwan Paling Hodoh dan Buruk Dalam Dunia.


Berikut di bawah merupakan kategori haiwan paling hodoh dalam spesies mereka.. tapi x bermakna, hodoh xdew sape yang nak kan, buktinya, semua haiwan di bawah ni, ada pemilik mereka sendiri... walaupun korang nampak haiwan hodoh giler bab.. tahap dewa.. jgn la pulak korang suka2 nak sepak teranjang binatang ni,.. sebab mereka juga ada perasaan kan, n paling penting, mereka juga makluk Tuhan Yang Satu kan... so pandai2 la pikir k, da besor panjang sorang2..

Dengan rupa yang mana mak dia je mampu suka.. hehe,.. tapi, xdew la sampai buang anak kan... mata nya buta sebelah, telah ditinggalkan di pusat pelindungan haiwan di England sebelum mendapat tuah, apabila ia telah dinobatkan oleh Britain, Anjing Paling Hodoh pada 2010, dan tiba-tiba, beratus-ratus orang datang ke Pusat Pelindungan Haiwan Mayflower dengan harapan untuk membelanya..

ugliest dog 01




Kucing paling hodoh di dunia ialah Ugly Bertie. Ditemui oleh RSPCA di Farnworth, Lancashire, em.. kalu aku dapat kucing ni, aku nak namakan comel..mane tau, berubah jadi comel lak ke..hehehe
ugly-bettie cat


Kuda kecil pony paling huduh..tapi x buduh kot...hehe, kawan baiknya, Maddison Biddlecombe tidak mahu Diego diketepikan hanya kerana rupanya yang huduh, Budak perempuan 6 tahun ini berharap untuk mendapatkan beribu pounds untuk pembedahannya.. mungkin nak betulkan tulang kiri muka kuda tu kot..hehe
SPL186955_005
Oscar,  dinobatkan burung paling hodoh dalam dunia. Oscar tinggal di Florida hampir 12 tahun sudah. Ia ada penyakit yang dinamakan penyakit bulu.. Ia mengakibatkan hampir badannya tiada bulu, kecuali kepalanya.
ungliest birds
 

Elwood: Don't Feed After Midnight - 2007's World's Ugliest Dog competition introduced us to Elwood, a 2 year-old Chinese Crested/Chihuahua mix who won the blue ribbon that year. Elwood's owners were thrilled to win the competition (and the $1,000 prize money), especially because Elwood's breeder had planned to euthanize him when he was born because she deemed him "too ugly to sell.
haa...tadi anjing paling hodoh untuk tahun 2010 kan, ni lak senior dia..Elwood, 2 tahun jenis chihuahua, juara Anjing paling hodoh dalam dunia tahun 2007, pemilik nya berjaya memenangi $1000 money cash...waa.. asalnya, anjing ni nak dijual, tapi terlalu huduh untuk dijual...hahaha..
ugliest dog

Respect tengok mak kucing ni,..sayang giler kat anak dia, bukan cam manusia... anak huduh skit, nak dibuang2, macam la rupa dia tu cantik sangat kan...errrr~
ungliest cats.
Aye Aye

Ikan Aquarium Paling Hodoh.. dengan mata besar sebelah, pastu bibir masam je....warna cam lusuh je, memang layak untuk menang..hehe..
ugliest fish


designer-pet-a-hairless-guinea-pig

Anak Tenggiling, kecil, n botol susu pun comel je,..hehe, tapi cuba tengok kulit dia...hehe...
Baby Pangolin

Ayam paling Come....Huduh... hehehe
ugliest chiken

Kura-kura/Mata-mata paling hodoh dalam dunia.  mata-mata ditemui di Amerika Selatan.
Mata Turtle

0 comments :

Post a Comment

koleksi gempak!!!