Don't Forget To Bookmark This Page

Tuesday 5 February 2013

Jomlah Join Contest Blog Kakinakl.com


Waaa.... first time la, hpu ni nak try masuk contest, mane la tau kan,.. rezeki akan bertambah2 di contest ni, so aku try gak la nak join satu contest, xkisah pape contest, janji contest,.. dan kebetulan sedang aku duk asyik usha blog orang, aku terjumpa la satu blog ni,.. kakinakl.com melalui blog hasrulhassan.com.
ada 2 niat ku,. =)


1. aku nak jadi orang pertama dalam geng blogger malaysia yang menang contest untuk pertama kali masuk contest.. (betul ke fakta aku ni? hehehe)



2. korang dah tentu2 la dapat adiah kan, hehehe.. xkisahlah dapat 1st place ke, 2nd place ke kan, asalkan dapat.. ye dak.. bukan rugi pun kalau kita cuba, lagi rugi kalau da tau, tapi x penah cuba.. Rezeki memang dari Allah, tapi Allah xkan nak bagi camtu je kalau kita x berusaha kan.. peluang depan mata tu.. so try je la kan.. best.
Contest "Jomlah Join Contest Blog Kakinakl.com" adalah anjuran www.kakinakl.com bersama eyriqaz, , kutooobamboo, dan jaakechik 



3. n last reason aku adalah, aku nak naikkan view kedalam blog ni, ( manalah tau kan, bile da menang t, link kami akan lebih menyerlah disitu, maklumlah blog ni pun baru je dapat balik selepas kene block aritu.. so kami kekurangan view.. memang ramai yang suka tv, tapi berapa ramai yang dapat tengok tv? so aku leh bantu mereka yang perlukan sedikit hiburan kan, iaitu beri dorang tv live stream.... =)

kenapa kita patut jengah blog tersebut.. : 1. antara blog yang aku rase, xberat.. simple loading n korang x tension bukak blog tersebut. so korang xyah tertunggu2 untuk bace info menarik. 2. muka akak tu, sebijik cam sedara aku.. hehehe.. so kalau nak kenal aku, korang cari sedara aku, muka sama cam tu, n tanye, sape anak sedara akak yang tinggal kat pahang.. =P 3. blog yang unik dengan entri yang bebas dari copy cat..siyes.. kalau korang bace setiap tajuk, memang xde pun tajuk yang sama kat blog lain,... setiap isi yang asli dan bukan copy dari mana2 blog.. cuba klik kat hangat&hangit... semua nya lebih kepada tajuk peribadi dan tutorial masak2... waaaaa... rindu masakan mak.. huhhu. kat 3 4 tahun xmakan masakan mak. huhu * harap2 bakal isteriku nanti pandai buat Susu-Pastry Puff ... hehe

5 comments :

Anonymous said...

Thanks for sharing your thoughts about GFI Norte.
Regards
My page - GFI Norte

Unknown on 7 February 2013 at 14:40 said...

done follow u..

kak ina kl on 7 February 2013 at 18:26 said...

terima kasih sudi join yer..semuga berjaya

Unknown on 7 February 2013 at 19:49 said...

done follow u, sherly =)

Unknown on 7 February 2013 at 19:50 said...

mekasih ye kak ina... semoga akak jayakan saya.. hehe

Post a Comment

koleksi gempak!!!