Don't Forget To Bookmark This Page

Saturday 13 April 2013

Pergerakan Serangan Anonymous Keatas Laman Web Israel (1)


Bahagian 1

Serangan Oleh Anonymous keatas laman web israel adalah serangan HACK terbesar dalam sejarah dikenali OPISRAEL.. ia bermula pada 7hb April tahun ni, serangan ini bertujuan untuk menghapuskan Negara Israel daripada peta elektronik.. (syukur)..

setakat ini, sudah beribu2 akaun bank warga zionis telah digodam, beratus ribu web israel telah digodam, dan telah disertai oleh ribuan Pengodam dari seluruh dunia.. semata-mata menghapuskan israel dari dunia maya. Walaupun tiada pertumpahan darah berlaku, tetapi apa yang dilakukan oleh team anonymous ni sangat-sangat la HEBAT!!!... sebab ia boleh melumpuhkan negara tersebut, dan meletakkan sesebuah negara tersebut dalam bahaya, ibarat telur dihujung tanduk.. seperti Gaza Team Hacker, menceroboh masuk ke dalam sebuah web Israel dan menyebarkan maklumat sulit yang bahaya. Turut dimuatkan adalah data maklumat penting..
p/s : waktu yang dipaparkan adalah berdasarkan waktu Gaza


Perjalanan OpsIsrael sejak 7hb sehingga 13hb April 2013;-


Pihak-pihak keamanan zionis telah mengungkapkan kebimbangan mereka terhadap serangan elektronik dari kumpulan-kumpulan HACKER (penggodam) yang menyerang jaringan internet. Kebanyakannya adalah pendokong Palestin. Berikutan itu, zionis telah mengambil langkah berwaspada dari sudut pautan capai elektronik.

(7hb) Pejuang Elektronik: Peta penunjuk penyertaan dari kesemua negara Arab dan lain-lain tempat dalam serangan elektronik.

Sumber:
Gaza Sekarang

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pejuang Elektronik: Berikutan web-web zionis yang telah banyak digodam, Yahudi telah menyebarkan virus ke atas web-web dan pautan Arab.

Sekiranya, ada id atau nickname yang mahu 'add' anda seperti:

pavlo_88@hotmail.com, atau
pavlo_88@yahoo.com

Jangan sesekali menerimanya kerana ia adalah virus yang boleh mencuri maklumat komputer. Pihak yang memaklumkan hal ini meminta kesemua pihak bekerjasama menyebarkan maklumat ini. Jika anda menerima atau membukanya, maka e-mail anda beserta password akan hilang. Mereka ini adalah kumpulan HACKERS pelampau Israel yang menamakan diri mereka Kills Arabs.
- Gaza Sekarang


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pejuang Elektronik: Pagi ini, kebanyakan pusat perniagaan zionis di BaitulMaqdis tidak menerima urusniaga menggunakan kad kredit disebabkan serangan elektronik.
Gaza Sekarang


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sekitar dari 30 minit ke 3 jam yang lalu.
*Foto: Agensi berita RUSIA TODAY turut membuat liputan berhubung perang siber, antara HACKERS dengan Israel.

[] Pejuang Elektronik: Dua lagi web Israel diceroboh oleh HACKER Libya, salah satunya milik unit tentera zionis YAIRYEDID dan ditampalkan lagu HACKER HACKER TEL-AVIV.

[] Portal berita MAARIV: Presiden Parti Yisrael Beitenu, Avigdor Lieberman menganggap serangan elektronik (perang siber) adalah sebahagian dari anti semitik khasnya ia datang seiring waktu memperingati mangsa-mangsa nazi (Holocaust).

[] Rony, programmer unit siber dalam ketenteraan Israel memberi peringatan dari keruntuhan jaringan internet. Rony mengakui teknologi pertahanan Israel hampir runtuh dan roboh.

Pengakuan ini turut dinukilkan agensi berita REUTERS.

[] Angkatan Tentera Israel memanggil 5000 programmer dan pakar keselematan untuk menghadang serangan HACKER.

[] HACKER Mesir: Alhamdulillah, selama berterusan operasi kami ke atas anak bangsa zionis, web rasmi Knesset (parlimen) Israel telah digodam.

[] Web terbesar Israel yang membicarkan tentang Holocaust juga menjadi sasaran dan dalam proses menggodam.

[] Menurut agensi berita HAARETZ, syarikat-syarikat keamanan elektronik telah membentuk unit operasi dengan kerjasama pihak kerajaan Israel. Unit ini dibekalkan internet untuk menghadang serangan-serangan penggodam.

[] Pejuang Elektronik: Lagi sekali, web-web penting ketenteraan zionis dan web Kementeriannya digodam. Beberapa maklumat penting telah diambil.

Sumber:
Gaza Sekarang


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

[03.29 petang, Mesir ] Negara penjajah bersiap sedia untuk balas perang siber, namun turut mengakui beberapa web Israel telah musnah di tangan HACKER serta kebocoran maklumat.


[03.16 petang, Mesir] Menurut sumber hebrew, salah seorang anggota kumpulan HACKERS yang menyerang web-web Israel adalah seorang kanak-kanak dari Indonesia berusia 9 tahun.

Selepas menceroboh ke salah sebuah web Israel versi hebrew, kata kanak-kanak terbabit dalam mesej yang ditinggalkan, "Kami muslim, kami tentera Allah".

[03.10 petang, Mesir] HACKER dari Chechnya mula memasuki perang siber waktu ini dan telah menceroboh web pembelajaran untuk membuat pesawat pengintip tanpa juruterbang.

[03.06 petang, Mesir] Sekumpulan ANONYMOUS mengumumkan menceroboh 20 web Israel yang terbaru serta menyiarkan senarai web-web terbabit.

[03.02 petang, Mesir] Seorang Hacker Tunisia mengumumkan akan mula operasi 'الثعلب'nya ke atas web-web Israel pada tepat jam 4 petang, waktu Tunisia.

[02.58 petang, Mesir] Pejuang Elektronik: Penjajah mengakui rumpunan serangan HACKERS yang menggodam beberapa web rasmi kerajaan dan HACKERS menutup web Pertubuhan Bintang Merah Daud sebentara tadi.

*Fungsi Bintang Merah Daud seperti Pertubuhan Palang Merah.

Gaza Sekarang


[04.18 petang, Mesir] Pejuang Elektronik: HACKER Brazil menceroboh 10 web-web Israel dan menyiarkan password login web terbabit.

[04.06 petang, Mesir] Web MOSSAD diceroboh lagi dan sebahagian maklumat telah ditarik keluar.

 Akaun facebook milik jurucakap tentera Israel bahasa Arab, Avichay Adraee telah digodam.

Pejuang Elektronik: Sehingga saat ini, 100 ribu buah web-web Israel telah diceroboh menurut perangkaan terkini.

Pejuang Elektronik: Untuk mendengar alunan ayat suci Al-Quran Al-Karim, silakan bertandang ke salah sebuah web Israel yang telah digodam dari HACKER Maghribi.

http://www.barnett.co.il/

Pejuang Elektronik: Sebuah web milik pegawai tentera zionis telah digodam oleh HACKER Maghribi, lalu ditampalkan paparan 'demi syuhada Gaza'.

Pejuang Elektronik: Fan page facebook طقس القدس telah dikembalikan selepas diceroboh pada malam semalam oleh HACKER zionis.

https://www.facebook.com/JerusalemWeather2012?fref=ts


Pejuang Elektronik: Pautan HACKERS menyatakan radio rasmi Israel telah diceroboh dan dimasukkan alunan ayat suci Al-Quran Al-Karim.


ANONY ANONXOX: Dua lagi web Israel yang telah digodam
http://balon.co.il/hosting/balon.co.il/admin/db/
http://danet.co.il/hosting/danet.co.il/DB/


Pejuang Elektronik: Gadis Palestin menceroboh sebuah web Israerl dan membicarakan tentang sejarah palsu rejim zionis.

 [07.10 malam, 8 April ,Mesir] Pejuang Elektronik: HACKER ALgeria menceroboh masuk ke dalam pusat operasi siren kecemasan di utara tanah jajahan 1948, dan juga sebuah web EUROFONE yang membekalkan khidmat komunikasi kepada
Israel.


 
Pejuang Elektronik: Kumpulan HACKER ARAB PANAMA menceroboh 15 buah web Israel.



[07.47 malam, Mesir] Pejuang Elektronik: Web MOSSAD telah diceroboh kali ketiga berturut-turut selepas kembali beroperasi.


HACKER Tunisia berjaya menceroboh masuk ke dalam sistem kawalan di bandar Tel-Aviv, pusat jajahan 1948.

Pejuang Elektronik: Siaran AL-MAYADIN berkata, pihaknya telah memperolehi 17 ribu nama agen MOSSAD dari seluruh dunia dan akan didedahkan pada waktu yang sesuai.

Pejuang Elektronik: Web Kementerian Pertanian zionis telah diceroboh oleh HACKER Libya.



Sambungan klik sini

0 comments :

Post a Comment

koleksi gempak!!!